A játék vásárlás a feldolgozás megkezdéséig 5 lépésből áll abban az esetben, ha Ön már regisztrált felhasználója a M-Ágnes Játék Webáruház rendszerének. Vásárolni kizárólag regisztrált felhasználóknak lehet. Ha még nem regisztrált, akkor ez egyszerűen és gyorsan, akár egyetlen perc alatt is elvégezheti a regisztrációs oldalon. A játék vásárlások feldolgozása munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között a megrendelés napján megkezdődik. A nem munkanapokon (hétvégén és munkaszüneti napokon) érkezett megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A megrendeléseket e-mailben is elküldjük a regisztrációnál megadott e-mail címre. A szállítás határidejéről a "Vásárlási feltételek" menüpontban olvashatnak. A játék vásárlás folyamatát a KOSÁR oldal tetején látható információs ikonsor mutatja. Az éppen aktuális és az addig elvégzett lépések ikonja erőteljesebben látszódik, a hátralevő lépések pedig halványabban. Így mindig pontosan tudja, hogy hány lépés van még hátra a sikeres vásárláshoz.
A játékok megrendelése a következő lépésekből áll:
Hibásan leadott megrendelések
Hibásan leadott megrendelések esetén kérjük, hogy a lehető leghamarabb értesítsen minket, lehetőség szerint a +36 30 670 6967-es telefonszámon, vagy e-mailben. A megrendelést korrigáljuk és a teljesítést már a helyes adatokkal kezdjük meg. Ha a hibásan leadott megrendelést már átadtuk a futár cégnek, akkor korrekció már nem lehetséges.
Az M-Ágnes Játék Webáruházba megfelelő adatokkal érkezett megrendelések után a vevőt a regisztrációkor megadott e-mail címen értesítjük a megrendelés aktuális státuszáról (feldolgozás, átutalás, átutalás érkeztetése, kiszállítás).
A megrendeléssel kapcsolatos feltételekről, díjakról és határidőkről a "Vásárlási feltételek" menüpontban olvashatnak részletes információkat.